Site icon laSlatina.ro

Primăria municipiului Slatina angajeaza inspector de specialitate, tehnician veterinar, paznic, magaziner, muncitor calificat, sofer

În conformitate cu prevederile HG nr.1336/2022, cu modificările și completările ulterioare, Primăria municipiului Slatina, cu sediul în str. Mihail Kogălniceanu nr. 1, organizează concurs în data de 18 decembrie 2024, ora  1000 – proba scrisă şi în data de 23 decembrie 2024, ora 1000 – interviul, pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată  și cu normă întreagă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână a posturilor contractuale vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Slatina, după cum urmează:

Serviciul Lucrări Publice

Inspector de specialitate gr.IA                                                                                            – 1 post

Serviciul pentru Gestionarea Câinilor fără Stăpân

Inspector de specialitate gr.II                                                                                             – 1 post

Tehnician veterinar tr.II                                                                                                      – 1 post 

Compartimentul Pază Adăpost

Paznic                                                                                                                                 – 1 post

Compartimentul Cultură, Sport

Magaziner                                                                                                                            – 1 post 

     În vederea participării la concurs candidaţii vor depune dosarul de înscriere ce va conţine următoarele:

  a) formular de înscriere la concurs (anexat)

   b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate; 

   c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz; 

   d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate (model orientativ anexat); 

   e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului; 

   f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar; 

   g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului; 

   h) curriculum vitae, model comun european. 

Copiile de pe actele prevăzute la lit. lit. b) -e), precum se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.   

             Înscrierea la concurs se va face la sediul instituţiei în perioada 27 noiembrie 2024 – 10 decembrie 2024 ora 16,45inclusiv.

   Rezultatele selecției dosarelor de înscriere se afișează în termen de 3 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor.

   Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se face în termen de maximum o zi lucrătoare de la data finalizării probei.

   Contestațiile la selecția dosarelor, proba scrisă, respectiv la proba interviu se pot depune în cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor.

   Rezultatele finale se afişează în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de soluționare a contestațiilor pentru ultima probă. 

  Bibliografia, tematica, condițiile generale necesare ocupării unui post de natură contractuală  și condițiile pentru participarea la concurs sunt cele alăturate.                  

              Pentru relaţii suplimentare vă puteţi adresa secretariatului comisiei de concurs din cadrul Compartimentului Resurse Umane, Funcţii Publice, Pregătire Profesională, telefon (0249) 439233, (0249) 439377.

În conformitate cu prevederile HG nr.1336/2022, cu modificările și completările ulterioare, Primăria municipiului Slatina, cu sediul în str. Mihail Kogălniceanu nr. 1, organizează concurs în data de 18 decembrie 2024, ora  1400 – proba practică şi în data de 23 decembrie 2024, ora 1400 – interviul, pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată  și cu normă întreagă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână a postului contractual vacant din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Slatina, după cum urmează:

Muncitor calificat, treaptă IV în cadrul Serviciului pentru Gestionarea Câinilor fără Stăpân -2 posturi

Șofer tr.I în cadrul Serviciului pentru Gestionarea Câinilor fără Stăpân                                 – 1 post

Muncitor calificat, treaptă III în cadrul Serviciului Administrativ                                           -1 post

     În vederea participării la concurs candidaţii vor depune dosarul de înscriere ce va conţine următoarele:

  a) formular de înscriere la concurs (anexat)

   b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate; 

   c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz; 

   d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate (model orientativ anexat); 

   e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului; 

   f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar; 

   g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului; 

   h) curriculum vitae, model comun european. 

Copiile de pe actele prevăzute la lit. lit. b) -e), precum se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.   

             Înscrierea la concurs se va face la sediul instituţiei în perioada 27 noiembrie 2024 – 10 decembrie 2024 ora 16,45inclusiv.

   Rezultatele selecției dosarelor de înscriere se afișează în termen de 3 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor.

   Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se face în termen de maximum o zi lucrătoare de la data finalizării probei.

   Contestațiile la selecția dosarelor, proba practică, respectiv la proba interviu se pot depune în cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor.

   Rezultatele finale se afişează în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de soluționare a contestațiilor pentru ultima probă. 

  Bibliografia, tematica, condițiile generale necesare ocupării unui post de natură contractuală  și condițiile pentru participarea la concurs sunt cele alăturate.                  

              Pentru relaţii suplimentare vă puteţi adresa secretariatului comisiei de concurs din cadrul Compartimentului Resurse Umane, Funcţii Publice, Pregătire Profesională, telefon (0249) 439233, (0249) 439377.

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .

Exit mobile version