Serviciul de Ambulanţă Județean Olt angajeaza asistenti medicali generalisti, economisti

Jobs

Serviciul de Ambulanţă Județean Olt, organizează în data de 15.10.2024, începând cu
orele 9
00 la sediul situat în Slatina, str. Aleea Tineretului, nr.1A, în conformitate cu prevederile HGR
1336/2022 şi OMS 1470/2011, concurs pentru ocuparea posturilor de execuţie vacante, după cum
urmează:
 1(unu) post asistent medical generalist cu PL, pe durată nedeterminată, stația centrală
Slatina;
 1(unu) post asistent medical generalist cu PL, pe durată nedeterminată, substația
Caracal;
 2(două) posturi asistent medical generalist cu PL, pe durată nedeterminată, substația
Corabia;
 1(unu) post asistent medical generalist debutant cu PL, pe durată nedeterminată,
substația Corabia;
 2(două) posturi asistent medical generalist cu PL, pe durată nedeterminată, substația
Dobroteasa;
 1(unu) post asistent medical generalist debutant cu PL, pe durată nedeterminată,
substația Dobroteasa;
 1(unu) post asistent medical generalist debutant cu PL, pe durată nedeterminată,
substația Tufeni;
 1(unu) post economist gradul II, pe durată nedeterminată, în cadrul compartimentului
RUNOS;
 1(unu) post economist specialist IA, pe durată nedeterminată, în cadrul
compartimentului RUNOS;
Pentru posturile de asistent medical, activitatea se va desfășura în cadrul compartimentului
„Asistenţă medicală de urgenţă şi transport medical asistat”, repartizată în ture de 12 ore, regim de
gardă, turnus 12 cu 24 – 12 cu 48;
Pentru posturile de economist, activitatea se va desfășura în cadrul compartimentului RUNOS,
cu o durată a timpului de lucru de 8h/zi.
Condiții generale de înscriere la concurs:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat
parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei
Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii,
republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza
adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice
potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale,
contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals
ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată
MINISTERUL SĂNĂTĂȚII
SERVICIUL DE AMBULANȚĂ JUDEȚEAN OLT
Str. Aleea Tineretului, nr. 1A, Slatina
Tel/fax: 0249/43.33.02,
e-mail: ambulantaolt@yahoo.com
Anexa nr. 2
2
la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia
situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a
ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a
folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a
interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul
naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a
unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind
organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările
ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţii specifice de înscriere la concurs pentru posturile de asistent medical debutant,
generalist, cu PL:
 Diplomă de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă/diplomă de studii postliceale
prin echivalare cf. HGR 797/1997;
Condiţii specifice de înscriere la concurs pentru posturile de asistent medical, generalist
cu PL:
 Diplomă de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă/diplomă de studii postliceale
prin echivalare cf. HGR 797/1997;
 Minim 6 luni vechime în specialitate;

BIBLIOGRAFIE pentru posturile de asistent medical debutant şi asistent medical,
generalişti, cu PL:

  1. Manual de urgenţe medico – chirurgicale, Lucreţia Titircă, Editura Medicală 2016, ed.
    III;
  2. Îngrijiri speciale acordate pacienţilor de către asistenţii medicali, Lucreţia Titircă,
    Editura Viaţa Medicală Românească, Bucureşti, 2008;
  3. Tratat de îngrijiri medicale pentru asistenţii medicali generalişti, Vol I, II, III, Editura
    universitară Carol Davila, Bucuresti 2021;
  4. Medicină internă pentru cadre medii, Corneliu Borundel, Editura All;
  5. Legea 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, Titlul IV – “Sistemul naţional de
    asistenţă medicală de urgenţă şi de prim ajutor calificat”
  6. OMS 2021/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare ale titlului IV
    „Sistemul naţional de asistenţă medicală de urgenţă şi de prim ajutor calificat”
    din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii;
  7. OMS 1092/2006 – privind stabilirea competenţelor şi atribuţiilor echipajelor publice de
    intervenţie de diferite niveluri în faza prespitalicească;
  8. Ghidurile de resuscitare 2015 – Consiliul European de Resuscitare;
  9. OMS 1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor
    rezultate din activităţi medicale;
  10. OMS 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi
    sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de
    curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru
    dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a
    derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia;
  11. Ghidul şi protocolul asistentului medical din prespital, Adrian Crişan , Cătălin Uţă, SAJ
    CLUJ- 2015;
  12. OUG 144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei
    de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum şi organizarea şi funcţionarea
    Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din
    România;
  13. Hot. OAMGMAMR 2/2009 privind adoptarea Codului de etică şi deontologie al
    asistentului medical generalist, al moaşei şi al asistentului medical din Romania.
    Anexa nr. 2
    3
    Dosarul de concurs pentru posturile de asistent medical debutant şi asistent medical,
    generalişti, cu PL: va conţine obligatoriu următoarele acte:
    a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din HGR
    1336/2022 (formularul de înscriere poate fi procurat de la compartimentul RUNOS sau
    descărcat de pe site-ul: www.ambulantaolt.ro, ; rubrica „ Informare Publică”, secţiunea
    „Formulare tip”; la depunerea dosarului de concurs la compartimentul RUNOS, candidatului i
    se va atribui un cod de concurs; candidatul se va asigura ca a intrat in posesia acestui cod
    pentru a face facila identificarea sa in listele cu rezultatele obtinute pe parcursul derularii
    concursului;
    b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate
    în termen de valabilitate;
    c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de
    nume, după caz;
    d) copie xerox a diplomei de studii;
    e) certificat de membru al OAMGMAMR Olt;
    f) adeverinta eliberata de OAMGMAMR Olt in cf. cu prevederile Hot. OAMGMAMR 35/2015-art.2;
    g) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată
    (perioada de dupa 01.01.2011 care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor
    solicitate pentru ocuparea postului; (modelul adeverinţei este prevăzut în anexa nr. 3 din HGR
    1336/2022); dupa caz, extras din REVISAL; in cazul candidatilor care au lucrat in tarile
    membre UE, vor prezenta traduse si legalizate contractele de munca;
    h) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (cazierul poate fi
    înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale; În acest caz,
    candidatul declarat admis la selecţia dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de concurs
    cu originalul documentului , anterior datei de susţinere a probei scrise);
    i) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către
    medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni
    anterior derulării concursului; (adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele
    emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii;
    Pentru candidaţii cu dizabilităţi, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de
    copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii;
    j) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni
    prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019;
    k) curriculum vitae, model european;
    Condiţii specifice de înscriere la concurs pentru postul economist gradul II:
     Diplomă de licentă ;
     Minim 2 ani vechime în specialitate;
    Condiţii specifice de înscriere la concurs pentru postul economist specialist IA:
     Diplomă de licentă ;
     Minim 6 ani şi 6 luni vechime în specialitate;
    BIBLIOGRAFIE pentru posturile economist gradul II respectiv economist specialist IA
     HG 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea
    carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
     OMS 1470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea și promovarea în funcții, grade
    și trepte profesionale a personalului contractual din unitățile sanitare publice din sectorul
    sanitar, cu modificările şi completările ulterioare.
     OMS 870/2004 pentru aprobarea Regulamentului privind timpul de muncă, organizarea și
    efectuarea gărzilor în unitățile publice din sectorul sanitar, cu modificările şi completările
    ulterioare;
     Legea 53/2003 – Codul Muncii, cu modificările şi completările ulterioare;
     Legea-cadru 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri, cu modificarile si
    completarile ulterioare:
    Anexa nr. 2
    4
     Capitolul I-Dispoziţii generale
     Capitolul II-Salarizarea
     Capitolul III-Alte dispoziţii
     Capitolul IV-Dispozitii tranzitorii şi finale
     Anexa nr. II „Familia ocupaţională de funcţii bugetare «Sănătate şi asistenţă socială»
     Anexa nr. VIII „Familia ocupaţională de funcţii bugetare „Administratie”
     HG 905/2017 privind registrul general de evidenţă a salariaţilor, cu modificările şi completările
    ulterioare;
     OMS 166/2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea și desfășurarea
    concursurilor de ocupare a posturilor vacante și temporar vacante de medic, medic
    stomatolog, farmacist, biolog, biochimist și chimist din unitățile sanitare publice sau din
    direcțiile de sănătate publică, precum și a funcțiilor de șef de secție, șef de laborator și șef de
    compartiment din unitățile sanitare fără paturi sau din direcțiile de sănătate publică, respectiv
    a funcției de farmacist-șef în unitățile sanitare publice cu paturi;
     HG 917/2017 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea locurilor de muncă, a
    categoriilor de personal, a mărimii concrete a sporului pentru condiţii de muncă, precum şi a
    condiţiilor de acordare a acestuia pentru familia ocupaţională de funcţii bugetare
    „Administraţie” din administraţia publică centrala;
     HG 153/2018 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea locurilor de muncă,
    a categoriilor de personal, a mărimii concrete a sporului pentru condiţii de muncă prevăzut în
    anexa nr.II la Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri
    publice, precum şi a condiţiilor de acordare a acestuia, pentru familia ocupaţională de funcţii
    bugetare „Sănătate şi asistenţă sociala”;
     OMS 1224/2010 privind aprobarea normativelor de personal pentru asistența medicala
    spitalicească, precum și pentru modificarea și completarea Ordinului ministrului sănătății
    publice nr. 1.778/2006 privind aprobarea normativelor de personal, cu modificările şi
    completările ulterioare (anexa 11, anexa 15);
     OUG 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate;
     Legea 227/2015-Codul Fiscal:
    Titlul IV “ Impozitul pe venit”
     Capitolul I – “ Dispozitii generale”,
     Capitolul III – „Venituri din salarii şi asimilate salariilor”
    Titlul V ” Contribuţii sociale obligatorii”
     OMFP 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea,
    ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si
    raportarea angajamentelor bugetare si legale;
     Legea 95/2006 privind reforma în domeniul sanatătii, cu modificările şi completările ulterioare
    : Titlul IV (Capitolul IV)
    Dosarul de concurs pentru posturile de economist gradul II respectiv economist
    specialist IA va conţine obligatoriu următoarele acte:
    a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din HGR
    1336/2022 (formularul de înscriere poate fi procurat de la compartimentul RUNOS
    sau descărcat de pe site-ul: www.ambulantaolt.ro, ; rubrica „ Informare Publică”,
    secţiunea „Formulare tip”; la depunerea dosarului de concurs la compartimentul
    RUNOS, candidatului i se va atribui un cod de concurs; candidatul se va asigura ca a
    intrat in posesia acestui cod pentru a face facila identificarea sa in listele cu
    rezultatele obtinute pe parcursul derularii concursului;
    b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit
    legii, aflate în termen de valabilitate;
    c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat
    schimbarea de nume, după caz;
    d) copie xerox a diplomei de studii;
    e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada
    lucrată (perioada de dupa 01.01.2011 care să ateste vechimea în muncă şi în
    specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului; (modelul adeverinţei este
    prevăzut în anexa nr. 3 din HGR 1336/2022); dupa caz, extras din REVISAL;
    Anexa nr. 2
    5
    f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (cazierul
    poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale;
    În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor are obligaţia de a
    completa dosarul de concurs cu originalul documentului , anterior datei de susţinere
    a probei scrise);
    g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de
    către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel
    mult 6 luni anterior derulării concursului; (adeverinţa va conţine, în clar, numărul,
    data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin
    al ministrului sănătăţii; Pentru candidaţii cu dizabilităţi, adeverinţa care atestă starea
    de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de
    handicap, emis în condiţiile legii;
    h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis
    infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019;
    i) curriculum vitae, model european;
    ! Copiile de pe actele solicitate se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică
    cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
    Dosarele pot fi transmise de candidaţi și prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta
    electronica (ambulantaolt@yahoo.com), cu respectarea termenului de depunere a
    dosarelor;
    În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de
    curierat rapid, poşta electronica, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de email comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de
    concurs cu documentele în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării
    concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise;
    Transmiterea documentelor prin poşta electronică respectiv trimiterea lor la adresa de mail:
    ambulantaolt@yahoo.com se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele
    fiind acceptate doar în formă lizibilă (nerespectarea prevederilor cerintelor anterioare, conduce
    la respingerea candidatului)
    Procedura de desfășurare a concursului
    Concursul de ocupare a posturilor de execuţie vacante, va consta în 3 etape succesive:
     selecția dosarelor de înscriere la concurs;
     proba scrisă;
     proba interviu
     Selecția dosarelor de înscriere la concurs se realizează de către comisia de concurs pe
    baza îndeplinirii condițiilor de participare la concurs.
     Proba scrisă (obligatorie și eliminatorie) se susține în data de 15.10.2024 și constă în
    rezolvarea unor teste grilă, propuse de comisia de concurs din bibiografia/tematica
    anunțată.
    Durata acestei probe este max. 2h.
    Pentru proba scrisă punctajul maxim este de 100 puncte
    Pentru a fi declarat admis candidatul trebuie să obțină minim 50 puncte
     Proba interviu se susține în data de 18.10.2024 și vor fi testate abilităţile, aptitudinile şi
    motivaţia candidaţilor cf. „planului de interviu”;
    Pentru a fi declarat admis candidatul trebuie să obțină minim 50 puncte.
     Rezultatul final îl reprezintă media aritmetică a punctajelor obținute pentru fiecare din cele
    2 probe menționate anterior.
    Anexa nr. 2
    6
    Calendarul de desfășurare al concursului
    Nr.
    crt
    Documente Termen
  14. Publicare anunț concurs: (cel puțin 15 zile lucrătoare înainte de prima
    probă a concursului):
     la sediul instituției (avizier)
     site: ambulantaolt.ro;
     portal: posturi.gov.ro
    23.09.2024
  15. Depunere dosare de înscriere la concurs
    (10 zile lucrătoare de la data publicării anunțului de concurs)
    24.09.2024-07.10.2024, zilnic până la ora
    1500
  16. Selecție dosare de înscriere la concurs
    (2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor de
    înscriere la concurs)
    09.10.2024
  17. Comunicarea rezultatelor selecției dosarelor de înscriere la concurs
    (1 zi lucrătoare de la data expirării termenului privind selecția dosarelor de
    înscriere la concurs)
    09.10.2024
  18. Depunere contestații selecție dosare de înscriere la concurs
    (cel mult 1 zi lucrătoare de la data comunicării rezultatelor selecției
    dosarelor de înscriere la concurs)
    10.10.2024, pînă la ora 1000
  19. Analiză contestații selecție dosare de înscriere la concurs
    (1 zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a contestațiilor)
    10.10.2024, după ora 1200
  20. Comunicarea rezultatelor contestațiilor selecției dosarelor de înscriere la
    concurs
    (imediat după soluționarea contestațiilor)
    10.10.2024
  21. Proba scrisă
    (cel puțin 15 zile lucrătoare de la data publicării anunțului de concurs)
    15.10.2024,
     ora 900 pt posturile de asistent medical
     ora 13
    30 pt posturile de economist
  22. Notarea probei scrise
    (1 zi lucrătoare de la data finalizării probei scrise)
    16.10.2024
  23. Comunicarea rezultatelor la proba scrisă 16.10.2024
  24. Depunere contestații proba scrisă
    (cel mult 1 zi lucrătoare de la data comunicării rezultatelor obținute la
    proba scrisă)
    17.10.2024, până la ora 10
    00
  25. Analiză contestații proba scrisă
    (1 zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a contestațiilor)
    17.10.2024, după ora 12
    00
  26. Comunicarea rezultatelor contestațiilor la proba scrisă
    (imediat după soluționarea contestațiilor)
    17.10.2024
  27. Interviul
    (4 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise)
    18.10.2024
     ora 900 pt posturile de asistent medical
     ora 13
    30 pt posturile de economist
  28. Notarea probei interviu
    (1 zi lucrătoare de la data finalizării probei interviu)
    18.10.2024
  29. Comunicare rezultate proba interviu 18.10.2024
  30. Depunere contestații proba interviu
    (cel mult 1 zi lucrătoare de la data comunicării rezultatelor obținute la
    proba interviu)
    21.10.2024, până la ora 10
    00
  31. Analiză contestații proba interviu
    (1 zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a contestațiilor)
    21.10.2024, după ora 1200
  32. Comunicarea rezultatelor contestațiilor la proba interviu
    (imediat după soluționarea contestațiilor)
    22.10.2024
  33. Rezultatul final al concursului 22.10.2024
    Relaţii suplimentare se pot obţine de la compartimentul RUNOS, tel: 0249/43.33.02.

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe FacebookInstagram , YouTube , TikTok , Twitter .