Spitalul Județean de Urgență Slatina angajeaza infirmier debutant, îngrijitori si muncitor necalificat

Jobs

( doua anunturi )

Spitalul Județean de Urgență Slatina  organizeaza concurs pentru ocuparea unor posturi vacante pe durată nedeterminată, cu normă întreagă, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1336/2022, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, la sediul Spitalului din localitatea Slatina, str. Crisan nr. 5, judeţul Olt.            

  1. DENUMIREA POSTURILOR
  • 1 post vacant de infirmier debutant, nivel de studii M/G, pe perioada nedeterminata, cu norma intreagă la Compartiment Cardiologie Interventională;
  • 1 post vacant de îngrijitor, nivel de studii G, pe perioada nedeterminata, cu norma intreagă la Secția A.T.I.;
  • 1 post vacant de îngrijitor, nivel de studii G, pe perioada nedeterminata, cu norma intreagă la Secția Pediatrie;
  • 1 post vacant de îngrijitor, nivel de studii G, pe perioada nedeterminata, cu norma intreagă la Secția Laborator Explorări Funcționale.

B. CONDIŢII GENERALE ȘI SPECIFICE DE PARTICIPARE LA CONCURS

  1. CONDIȚII GENERALE

La concurs se pot înscrie candidaţi care îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii generale şi specifice :

  1. are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
    1. cunoaște limba română, scris și vorbit;
    1. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
    1. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
    1. îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
    1. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoana candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
    1. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
    1. nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
  • CONDIȚII SPECIFICE

          a)         Pentru postul de infirmier debutant:

  • Diploma de absolvire școală generală/studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat
  • Adeverință de înscriere/certificat de absolvire curs noțiuni fundamentale de igienă;
  • conditii de vechime: -.
  • Pentru postul de ingrijitor:
  • Diploma de absolvire școală generală
  • Adeverință de înscriere/certificat de absolvire curs noțiuni fundamentale de igienă;
  • Condiții vechime –
  •  ACTE OBLIGATORII LA DOSARUL DE ÎNSCRIERE LA  CONCURS
    • formular de înscriere la concurs;
    • copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
    • copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
    • copiile documentelor care atesta nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor cursuri, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
    • copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
    • certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
    • adeverința medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare postului de infirmieră, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitațile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
    • certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privata a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârsta, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologica a unei persoane;
    • curriculum vitae, model comun european.
  • Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis in condițiile legii.
  • În cazul documentului prevăzut la lit. f), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului. În situația în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
  • Documentul prevăzut la lit. h) poate fi solicitat și de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
  • Actele prevăzute la lit. b) – e) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
  • Copiile după actele solicitate, după caz, copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice şi alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului, vor fi prezentate şi în original, in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
  1. PROBE DE CONCURS
  1. Proba scrisă
  2. Proba interviu
  1. CALENDARUL DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI
Nr. crt.ActivitateData
1.Publicarea concursului31.07.2025 ora 09ºº
2.Termen limită de depunere a dosarelor13.08.2025 ora 16ºº
3.Selecția dosarelor de concurs14.08.2025 ora 10ºº
4.Afișarea rezultatelor selecției dosarelor14.08.2025 ora 16ºº
5.Termen pentru depunerea contestațiilor cu privire la selecția dosarelor18.08.2025 ora 16ºº
6.Termen pentru soluționarea contestațiilor cu privire la selecția dosarelor și afișarea rezultatelor acestora19.08.2025 ora 16ºº
7.Proba scrisă21.08.2025 ora 09ºº
8.Afișarea rezultatelor probei scrise21.08.2025 ora 16ºº
9.Termen pentru depunerea contestațiilor cu privire la rezultatul probei scrise22.08.2025 ora 16ºº
10.Termen pentru soluționarea contestațiilor cu privire la rezultatul probei scrise și afișarea rezultatelor acestora25.08.2025 ora 16ºº
11.Data probei interviu26.08.2025 ora 09ºº
12.Afișarea rezultatelor probei interviu26.08.2025 ora 16ºº
13.Termen pentru depunerea contestațiilor cu privire la rezultatul probei interviu27.08.2025 ora 16ºº
14.Termen pentru soluționarea contestațiilor cu privire la rezultatul probei interviu și afișarea rezultatelor acestora28.08.2025 ora 16ºº
15.Afișarea rezultatelor finale29.08.2025 ora 16ºº

     Locul desfăşurării probelor – Sediul Spitalului Judetean de Urgenta Slatina, în sala de ședințe din Ambulatoriul Integrat Spitalului.

F. BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ

Bibliografia și tematica sunt anexe la anunț și sunt afişate la sediul unităţii şi pe site-ul spitalului (www.spjslatina.ro) .

G. RELAŢII SUPLIMENTARE

Rezultatele selectării dosarelor de înscriere se afişează de către secretarul comisiei de concurs, cu menţiunea „admis” sau „respins”, însoţită, după caz, de motivul respingerii, la sediul unității sanitare, precum şi pe pagina de internet, după caz, în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de selecție a dosarelor de înscriere.

            Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se face prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat şi a menţiunii „admis” sau „respins”, prin afişare la sediul şi pe pagina de internet a unității sanitare, în termen de maximum o zi lucrătoare de la data finalizării probei. 

După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă şi/sau proba practică şi interviu, după caz, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise şi/sau a probei practice şi a interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.   

            Comunicarea rezultatelor finale se face în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data susţinerii ultimei probe.

            Se consideră admişi la concursul pentru ocuparea postului vacant candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj dintre candidaţii care au concurat pentru aceleaşi post, cu condiţia ca acesta să fi obţinut punctajul minim necesar. La punctaje egale are prioritate candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la un nou interviu în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câştigător.

            Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul R.U.N.O. și Relații cu Publicul al Spitalului Judeţean de Urgenţă Slatina sau la telefonul 0349802550, persoană de contact 0736/373205.

  Manager,

Angela Nicolae

     Director D.R.U.T.A.,                                                                                 Șef Serviciu R.U.N.O.

       Dan Stana                                                                                                 și Relații cu Publicul,                                                                                                       

                                                                                                                   Dana Camelia VOICULESCU

                                                                 Serviciul R.U.N.O. 

                                                                și Relații cu Publicul,                                                                                                                                                                                                                              

                                                                                                                          Cristiana ȘERBAN

Spitalul Județean de Urgență Slatina, str. Crișan, nr. 5, judeţul Olt, organizează concurs pentru ocuparea unui post unic vacant, în conformitate cu prevederile HG 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare:

                                          A.    DENUMIREA POSTULUI

  • 1 post vacant de muncitor necalificat, treaptă profesională I, nivel de studii M/G, pe durată nedeterminată, cu normă întreagă, la Serviciul Administrativ și Transport-Personal auxiliar administrativ.

La concurs se pot înscrie candidaţi care îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii generale şi specifice:   

  • CONDIŢII GENERALE ȘI SPECIFICE DE PARTICIPARE LA CONCURS

1. CONDIŢII GENERALE

Poate participa la concurs persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:

  1. are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
    1. cunoaște limba română, scris și vorbit;
    1. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
    1. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
    1. îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
    1. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoana candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
    1. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
    1. nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

2. CONDIŢII SPECIFICE

  • Școală generală/studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;
  • Perfecționări: –
  • Condiții de vechime: –

C. ACTE OBLIGATORII LA DOSARUL DE ÎNSCRIERE LA  CONCURS

  1. formular de înscriere la concurs;
    1. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
    1. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
    1. copiile documentelor care atesta nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializari, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
    1. certificat de cazier judiciar;
    1. adeverința medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitațile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
    1. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privata a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârsta, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologica a unei persoane;
    1. curriculum vitae, model comun european.
  2. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis in condițiile legii.
  3. În cazul documentului prevăzut la lit. e), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului. În situația în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
  4. Documentul prevăzut la lit. g) poate fi solicitat și de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
  5. Actele prevăzute la lit. b) – d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
  6. Copiile după actele solicitate, după caz, copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice şi alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului, vor fi prezentate şi în original, in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.

D.  PROBE DE CONCURS

1. Selecția dosarelor;

     2. Proba scrisă;

     3. Interviul.

E.  CALENDARUL DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI

Nr. crt.ActivitateData
1.Publicarea concursului31.07.2025 ora 09ºº
2.Termen limită de depunere a dosarelor13.08.2025 ora 16ºº
3.Selecția dosarelor de concurs14.08.2025-18.08.2025
4.Afișarea rezultatelor selecției dosarelor19.08.2025
5.Termen pentru depunerea contestațiilor cu privire la selecția dosarelor20.08.2025 ora 16ºº
6.Termen pentru soluționarea contestațiilor cu privire la selecția dosarelor și afișarea rezultatelor acestora21.08.2025
7.Proba scrisă25.08.2025 ora 09ºº
8.Afișarea rezultatelor probei scrise25.08.2025
9.Termen pentru depunerea contestațiilor cu privire la rezultatul probei scrise26.08.2025 ora 16ºº
10.Termen pentru soluționarea contestațiilor cu privire la rezultatul probei scrise și afișarea rezultatelor acestora27.08.2025
11.Data probei interviu28.08.2025 ora 09ºº
12.Afișarea rezultatelor probei interviu28.08.2025
13.Termen pentru depunerea contestațiilor cu privire la rezultatul probei interviu29.08.2025 ora 16ºº
14.Termen pentru soluționarea contestațiilor cu privire la rezultatul probei interviu și afișarea rezultatelor acestora01.09.2025
15.Afișarea rezultatelor finale01.09.2025

     Locul desfăşurării probelor – Sediul Spitalului Județean de Urgență Slatina, în sala de ședințe din Ambulatoriul integrat spitalului.

F. BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ 

Bibliografia și tematica sunt anexe la anunț și sunt afişate la sediul unităţii şi pe site-ul spitalului (www.spjslatina.ro).

            Rezultatele selectării dosarelor de înscriere se afişează de către secretarul comisiei de concurs, cu menţiunea „admis” sau „respins”, însoţită, după caz, de motivul respingerii, la sediul unității sanitare, precum şi pe pagina de internet, după caz, în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de selecție a dosarelor de înscriere.

            Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se face prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat şi a menţiunii „admis” sau „respins”, prin afişare la sediul şi pe pagina de internet a unității sanitare, în termen de maximum o zi lucrătoare de la data finalizării probei. 

După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă şi/sau proba practică şi interviu, după caz, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise şi/sau a probei practice şi a interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.    

            Comunicarea rezultatelor finale se face în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data susţinerii ultimei probe.

            Se consideră admişi la concursul pentru ocuparea postului vacant candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj dintre candidaţii care au concurat pentru aceleaşi post, cu condiţia ca acesta să fi obţinut punctajul minim necesar. La punctaje egale are prioritate candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la un nou interviu în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câştigător.

            Relaţii suplimentare  se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane, Normare, Organizare din cadrul spitalului, telefon 0736/373205.

Manager,

Angela NICOLAE

      Director D.R.U.T.A,                                                         Șef Serviciu R.U.N.O. și Relații cu Publicul,           

               Dan STANA                                                                           Dana-Camelia VOICULESCU

                                                                                                 Serv. R.U.N.O. și Relații cu Publicul,           

                                                                                                              Maria-Talida CIULU

Afișat astăzi, data de 31.07.2025 ora 09ºº.

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .